Babyshower

Vilken överraskning! Fina vänner till mig hade anordnat en helt otroligt fin babyshower!
 
Jag anade verkligen ingenting utan det började med att Verna bokat in en dejt flera veckor innan. Vi jobbar jämt om varandra och har svårt att få till en dag att ses så jag tyckte inte det var något konstigt med det.
Vi gick på fiskspa (vilket för övrigt var skit läskigt och vi skrek som  barn) men helt klart en rolig upplevelse! Sen åt vi middag på stan. supermysigt! Hon erbjöd sig att schussa hem mig och väl hemma öppna jag dörren och där stod dom och skrek suupriiise! Typ tappa andan lite och fick jordens sammandragning! Haha
Så himla oväntat.
 
Finaste blöjtårtan, cupcakes, popcakes,tårtor, kakor, dekorationer, presenter, lekar och tävlingar bjöd världens bästa  babyshower på. Tack älskade Ni för att ni gjorde detta för mig. Det uppskattades SÅ och det kommer jag bära med mig länge<3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0