En ny liten belly on board! <3

 
 
 
Jag skaffade den här bloggen när jag  väntade Nova. Lillabellyn som hon så fint  fick kallas. Nu är hon ingen liten belly längre utan hela 4 år gammal!
Nu ska världens stoltaste tjej bli storasyster och en ny litenbelly är på väg och  beräknas i slutet av November<3
 
Känslan är pirrig&förväntasfull. Vi har velat haft ett syskon till  nova  länge men beslutade  att jens måste ta sin examen först  och få ett jobb inom det. 2 år tyckte jag kändes som  en  evighet. Men vi hann knappt blinka  så var  han  färdig byggnadsingejör och jobbar  nu som arbetsledare på  NCC.  20  min  hemifrån! Vi  kan  inte ha  det så  mycket  bättre.  Det  är bara  en bebis som  fattas!
 
Hur har jag mått  då? SKIT rent ut sagt. Kräkor, huvudvärk&migrän i mängder. Kan ligga 4 dagar i ett mörkt rum, gå på  toa ibland och lägga sig. Dock  har det  blivit  mycket bättre  senaste 3 veckorna. Jag kräks knappt  längre, inte lika trött men  huvudvärken kommer och  går. Förra veckan var jag till doktorn igen då jag legat  i  3 dagar,knappt ätit och såg suddigt på höger öga. Jag fick utskrivet starkare citodon än vad jag hade innan och hjälpte inte  det  prata han om  att ev bli inlagde ett  par dagar för att få rätt medicinering och lite extra näring.
Jens åkte  hem från jobbet,hämtade ut citodonen och sen däcka  jag ner mig  ett dygn och  mådde  SÅ mycket  bättre dagen efter. Hela helgen har jag  mått som en prinsessa. Vilken frihet! Så vi tar en dag i taget hela tiden.
 
Nu är jag i v 16 och jag  känner lite fladder&buffar. Härligt när det börjar kännas och hända lite!
 
 
Tanken är väl att jag ska börja skriva lite igen. Vi får se hur det går? ;-)
 
P&K !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0