Morsdag<3

Fick frukost på sängen i morse av mina hjärtan! Vi låg i sängen ända till 10. Så skönt.

Jag lekte i sandlådan med Nova och fyllde upp ett bad åt henne, så medans hon badade ute så låg jag och mös i solen.

Jens kom hem med en ask jordgubbar och i asken låg pengar så jag kunde köpa nya springskor. Tack snälla hjärtat<3

Det mulnade på rätt fort och jag och Nova somnade i soffan ett par timmar. Tätt tätt låg vi. Mysigt.

Jag hade bokat bord för 11 personer på Zorbas i hargshamn. Min familj, mina syskon, alla barn och min fina Mamma, som självklart är världens bästa! Nova fick träffa kusinerna och hon var alldeles till sig. Vilka BUSUNGAR vi har. Röjde restaurangen ;-) Men kul hade dom.

Men alltså denna trots!? HJÄLP!! Hon är så frustrerade och ARG så ofta, flera gånger om dagen!! Det är jobbigt alltså.. Jag avskyr att bråka. Mycket bestämd och envis dam vi har. Japp<3

Vi gratta svärmor igår kväll, grillat och drack en aningen för många glas vin, men väldigt trevligt var det!

I morgon kommer Petra och Klara hit. Roligt!!!:D

Jag älskar er familjen. Både mina egna kött och blod som ingifta!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0