Lördag

Var skönt att det äntligen är helg. Har jobbat som en tok dom här 2 senaste veckorna. Min kropp är slut!

Förutom jobb så har vi hunnit med överraskningsfirande för Robin förra onsdagen, var hos Steffi och Niklas och barnen och grilla och mös, var på begravning i fredags. Novas bästa dagiskompis på 3 år har förlorat sin mamma. Det är helt fruktansvärt allting, vill inte berätta för mycket då det är rätt så privat. 200 personer var där. Det var så vackert, så fint och så sorgligt. Vi har väldigt bra kontakt med pappan och kommer hitta på lite saker med dom i sommar. Jag har erbjudit mig att hämta sonen när jag ändå hämtar Nova för att avlasta lite för honom. Vi kommer vara ett stöd så fort det behövs!
I söndags var Mickan och Karman över på middags, grilla och skratta så tårarna spruta ;-)

Barnens dag på dagis i onsdags. Så himla mysigt!! Barnen sjöng och alla föräldrar satt på filtar och hade picknick. Fantastiskt väder var det oxå.

Igår hade jag min bästis här. Vi frossa i räkor, baguette ostar och kex mm. Godis chips chokladmousse. Det var så himla mysigt! Fick ha fredagsmys med mina 2 finaste tjejer!

Jens var ute och svira i Stockholm och kom hem sent på natten. Men en puss vakna jag av iaf, och lite spritdoft;-)

Just nu ligger vi i sängen och myser jag och Nova, kollar på Aladin och bloggar. Älskling sover.
Ska ner och ordna brakfrukost och sen blir det nog lite trädgårdsarbete!

Ikväll ska Nova vara hos finaste Beckis och Micke. Ända tills i morgon!

Steffi och Niklas kommer över och vi ska äta middag, kolla ESC, dricka lite gott och sedan får vi se om vi tar oss in till stan eller inte! :D Good evening! <3

Ha en bra helg alla!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0