I love you spring!

Tack härliga vår för att du äntligen kommit! Du gör oss så mycket piggare, positivare och gladare.

Tyvärr har jag inte kunnat varit ute så mycket idag då jag ska jobba inatt och behövde försöka sova innan.

Jag är fortfarande lite matt efter 80 tals festen med jobbet i lördags. Vilket var väldigt lyckat! Sminkade och klädde mig hos Petra. Poppa musik och drack vin/cider! Klockan 18 började middagen. Alla var så galet snygga. Verkligen gått all in! Vi åt, dansade, drack, dansade, snacka skit och tog toabilder, blev fulla och dansade mycket till! Stor eloge till våra festfixare. Runt halv 1 drog jag, Johanna , verna, Malin, Susanne och Johan till flustret och körde tills vi stupa. Vilka blickar man fick ;-) Min bästa killkompis kom in och hämta mig. Tack gulliga Jooli! <3
Gårdagen vill jag bara glömma. Fy farao vad dåligt jag mådde. Jag kravla mig upp kl 15. Tröck i mig ahlgrens bilar och vatten. Mös med familjen. Sen gräddade jag våfflor med ärtsoppa till. Det blev dagens insats. Vi kollade på min favvo film sen gick vi och la oss.

Nu är det en ny vecka och och jag vill att den ska vara över NYSS! jobbar hela jäkla veckan förutom torsdag. Börjar nu med 2 nattpass. Men på onsdag ska vi göra en jäkligt rolig grej som jag inte kan skriva om här. ÄN! ;-)

Tips på bra semester ställen man kan åka till i sommar? Vi måste bestämma oss snart. Lite sugen på Böda camping?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0