Freedom!

Äntligen har jag gått på 6 dagar ledighet. Fy satan så skönt! Jag har varit så trött så trött senaste dagarna. Dom 2 sista morgnarna när jag gått upp 5 så har jag varit helt vimsig i skallen och illamående.


På fredag ska jag och Novis in till stan och shoppa skor och lite kläder till henne, hon ska även till frisören:) Mamma&dotter tid! Jens kommer efter skolan och sen ska vi äta på Kina restaurang efter:)

I lördags kämpa vi järnet med att gräva upp hela rabatten, Det är MYCKET att gräva. Längtar tills vi grävt klart och vi kan påbörja terass bygget. Men kul är det och svettig blir man! Jeppe och Joel hjälpte till. Jag har planterat om våra smultrongubbar som verkar ta sig fint. MUMMA!

På kvällen fick vi middags främmande och sen gick vi ut på kvällen. Bästa utgången på länge, hade så jädrans kul!!!

I söndags var vi och hälsa på Novas bästis Ture på dagis och hans Pappa. Vi var där flera timmar. Han och Ture hade bakat sockerkaka och chokladbollar. Vi lekte, busade, pratade och hade det riktigt trevligt. Jag Nova och Ture låg i en jätte gungmatta och sjöng sånger. Fina älskade barn. Snällare människor finns inte på denna jord! <3

På lördag ska vi fira fina svärmor som fyller år. Äta middag och dricka vin! ^^,

Längtar till i morgon, vakna upp med min lilla tjej, morgonmys i sängen, brakfrukost och sen mys&bus hela dagen. Bara VARA och göra det vi känner för.

Nej, nu ska jag kolla greys, äta mango och lägga mig i mannen i mitt livs famn.

Puss på er!

Ps: apropå ingenting, någon som vet en bra babymonitor med hyfsad räckvidd? We need!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0