Bokat!!!

Nu har vi äntligen bokat en stuga på BÖDA CAMPING!
Jag ville verkligen åka till Öland eftersom jag aldrig varit där och jag har hört så mycket bra om Öland. Det verkar så vackert!

Jag ringde runt till flera campingar på Öland men inget verkar så bra som Böda Camping. Men det var fullbokat sen februari!?? Jag fortsatte att ringa i flera veckor och tillslut hade dom
 fått in en avbokning på den största och DYRASTE stugan. Det sved rätt rejält i plånboken men nu är klart! Ett stort fräscht Beach House. Det ligger precis vid den 2 mil långa sandstranden. Nice!

Så den 7 juli åker jag jens, nova clara och robin till Öland. Det känns toppen. Jag längtar. Ge oss semester nu! :)
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0