80 tals fest

Galet trött man är.. Jobbade kväll igår, kom hem halv 11, snicksnacka lite mef Jens och sen var det bara lägga sig för att sedan gå upp typ 5 timmar senare! Gäsp. Sitter iaf nu på bussen. Dagen går nog fort, slutar 2 sen sms jag ner P stan och köpa lite prylar inför 80- tals festen med jobbet i morgon!! Festen kommer hålla till på Grottan och vi ska äta middag kl 18. Sen party all night long med fina kollegor!
Jag ska till Petra, en arbetskollega innan och vi ska fixa oss ihop och vina lite innan!:)

Ikväll HOPPAS jag det blir lugnt. Vi har inte haft en lugn/ensam kväll hemma på jag vet inte när! Jag skulle behöva åka upp till min svägerska och låna lite 80 tals grejer av henne. Men det är inte så värst ansträngande:-) Vill äta räkor, ostar och kex ikväll. Så får det nog bli. Mums!!

Sista april var riktigt roligt i år!
Vi drog in till stan, mötte upp 5 grabbar och min Snowi. Drog till ekonomikum och sen till flustret. Galet kul!! Vi dansa järnet där inne och mingla runt med allt folk. Åt hamburgetallrik. Solen sken!
Sen hämtade vi Nova och tillbringa sedan kvällen med med familj, släkt och vänner hos min kusin som bor bredvid mina föräldrar. Det var roligt att träffa alla igen, kusinerna och alla deras små bebisar! Jag trivdes ja;-) Vi tände årets majbrasa, lekte lekar och sköt raketer.
Väldigt bra Valborg!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0