Onsdag, snart påsk!

Nu är jag äntligen på väg hem från ett nattpass! Ska bli skönt att bums ner i sängen.

Ikväll kommer Malin och vi ska ha tacos kväll! Vi har en hel del att prata om. Båda får ventilera av sig lite! Ska bli så mysigt:)

I lördags var vi till Leos med Joel och Nova. Jag tror nog alla hade minst lika kul som Nova;) Hon sprang upp för allt och åkte alla rushbanor (stavning?)
Och vi sprang efter. Joel lura upp mig i fritt fall. Jens och Nova åkte en mindre. Lilla jag flög som en vante och studsa upp och ner. Jag skratta så jag dog. Kan man bryta rumpan så gjorde jag nog de;) jag har ont än! Jag slog i allt, armbågarna var alldeles röda! Joel och Jens bomba ungarna med skumbollarna i kanoner. Vilken syn!! Sen blev det lunch på Max och sen shopping på gränby! Joel sprang efter Nova hela tiden och busa medans jag och Jens provade kläder. Guld!! När Joel är med oss är det bara han som duger enligt Nova ;-)

På kvällen var Joel kvar hos oss och sen kom grannen Ida över och vi drack vin!! Mycket trevligt!! Jag blev på lyset.. Skit jobbigt!! Jens tyckte dock det var as kul! :S

I söndags bjöd Jens mormor oss på våffellunch. Tackar gud för denna kvinna!! Varför blev hon inte kock?;)
Jag låg bakis länge i hennes soffa efter lunchen. Nova härja med farmor och Jeppe. Skönt!

I helgen jobbar både jag och Jens på sjukhuset!! Han ska jobba extra hela helgen. Ska bli roligt att ha han en våning över mig igen! Saknar han på jobbet och alla smygpussar ;-)

Nu frukost sen sängen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0