Förberedelser

Dra mig i håret vad fint väder det är!! Man blir ju alldeles lycklig <3
Sitter och myser med en sovandes tjej på bussen. Den här skruttan vakna halv 6 när pappan gick till jobbet. Döör så tidigt! Som tur är var jag inte så trött, mös i sängen sen gick vi ner och gjorde brak frukost! Fil, juice, te, oboy och mackor med jordnötssmör. Jag MÅSTE alltid ha jordnötssmör hemma. ÄLSKAR!

Sen tränade jag min fläskiga mage, Nova körde lite situps hon med;) Efter det blev det dusch, tvätt och städ! Och lite messande med Jens ;) Lunch och göra sig i ordning!

Åh vad mysigt vi haft det igår kväll. Jag och Jens hade inte träffats på 2 dagar!! Nattjobb, firmafest för honom osv. Gått om varandra helt enkelt. Så det var härligt att hålla om varandra igen. Ikväll ska vi äta gott och mysa till film. Lugnet före stormen!;) I morgon blir det nog allt annat än lugnt!!;) Ser verkligen fram emot de!!:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0