2 veckor till semester!!

 
 
Nedräkningen har börjat. 2 veckor kvar till semestern och 25 dagar kvar till Öland. Yiiha! :)
Dagarna rusar förbi. Hinner inte med. Jens sommarjobbar på bygget vid gränby och trivs som fisken i vatten. Älskar att han har sommarlov!! Vanligt jobb 7-16 och tjäna pengar igen. Han har semester v. 28-31 Så 4 veckor har vi ihop, inte fy skam! :)
Det börjar gå framåt med trallen, längtar som tusan till det blir klart. Ska ställa solstolar (vill) köpa rottningmöbler och fetaste grillen där. Sjukt mysigt!
I lördags var vi ut, jag drog till Gränby och mötte upp clara där. Vi skulle BARA kolla en grej men hitta ju såå fina kläder så vi kunde inte stå emot! En sushi middag på food court fick det bli oxå.
Vi handla massa gott till kvällen och sen förfesta vi ett par timmar innan vi gick ut. Clara sa dagen efter att hon aldrig haft så stökigt efter en förfest på bara 2 tjejer! Hahaha.. Vi prova kläder gånger 100, sminka, fixa hår och drack. Vi mötte sedan upp min kollega Verna och hennes tjejkompis vid terassen och slutade på Bj. MYCKET bra kväll!!!
 

Annars har vi haft robins och clara här, vi firande nationaldagen ihop. jag, snow och nova var till stan och hade världens mysigaste dag i solen! Vi var till Beckis när hon tog studenten, mycket folk och god mat. Jag och Jens luncha på plock i fredags efter min 3 timmars låånga röntgen undersökning. Fick äta en FET omelett med ett radioaktivämne, sen fick jag stå i en stor gammakamera och fotas var 3:e minut. Så lunchen satt fint, bra sällskap och härligt väder! Bara bra dagar!
 

Nu är jag inne på mitt andra och sista nattpass för veckan sen 4 dagars ledighet. Älskar lediga helger!!! Just nu har vi inga planer, vi vill bara vara hemma! Förutom på lördag då Verna kommer på kvällen och vi ska fixa lite gott käk och ha det trevligt! Joel kommer nog han med:)
Jag planterade ju om mina jordgubsplanter till vår nya rabatt, och dom har redan vuxit på sig och är nu fina gröna jordgubbar!! Lite mallig faktiskt! ^^,
3 ½ timmar kvar. Tur att jag har grymma brudar att jobba med (Och killar som gör det extra roligt att jobba:)
Puss på er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0