Sommar 2013

Sist jag skrev var det bara 2 veckor kvar till semestern, nu är jag inne på sista veckan!!
Det går ju så fort. Men nu ska jag njuta, denna vecka är/ kommer bli helt galen. Kanske bästa veckan på hela semestern? :)
 
Idag var vi till stan. Nova fick en ny fin cykel, sen en massa andra leksaker från toys r us.
Hon slutade med nappen för ett tag sedan, HELT! Och nu har hon fått lite nya saker som belöning:)
 
I morgon åker jag, jens nova jeppe och svärmor till Norrköping och bor på ett flådigt hotell. Elite Grande. Vi ska ut och shoppa och äta middag ute, kolla norrköping. Kanske bada lite,bubbla? Troligtvis sover nova i farmors rum och jag och jens får lite egentid för oss själva. Mysigt:) På onsdag blir det Kålmården för hela slanten. Aldrig varit där så det ska bli riktigt kul att se. Nova är helt lyrisk och vill gärna träffa Sherikan (tigern i djungelboken) ;-)
 
Vi åker hem på kvällen, och laddar om inför 4 dagar i Öregrund. ÄNTLIGEN båtveckan!! Som vanligt bor vi i joels stuga. Vi känner att detta kommer bli roligt, galet, dimmigt, skrattigt... sa jag galet? Nova är hos mina päron ända till söndag. Lillfisen. Hon kommer ha det så bra!
 
Denna semester har varit en av dom bästa på länge. Kanske beror på det otroliga vädret vi haft!
 Vi har badat nästan varenda dag. Förra veckan badade vi i öregrund, vällen, landbadet och rastsjön. Sol&bad vareviga dag. Nova kastar av sig kläderna så fort hon får se vatten och ligger i ända till man får släpa henne upp. Badunge!! 
 
Vi var ju till Öland och bodde på Böda Camping. Det var en jättefin camping. Den största jag någonsin varit på,allt fanns verkligen!! Finaste av allt var nog stranden. Så jäkla vackert! Vi kommer absolut att åka tillbaka igen:)
5/5 i betyg av oss!
 
I lördags var vi på en helmysig kräftskiva hos Sofia och Johnny. Vilken fest dom hade ordnat! Det var mycket barn, dom hade så kul ihop. Vi tjejer badade badtunna och drack vin. Klockan var nog efter 2 när vi kom hem! Mycket trevlig och mysig kväll. Tack!:)
 
Ska försöka bli lite bättre på uppdatering nu igen!
 
Dom här sista semester dagarna ska jag bara njuta. Jens jobbar några veckor på bygget och sen har han bara 1 år kvar i skolan. Underbart!
 
Återkommer med bilder!
 
Puss&Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0