Nattbloggaren nr 1!

Det är jag.. Nattbloggaren nr 1;)
Har det lugnt på jobbet, snälla patienter!:D

Har varit så trött på den här bloggen då det inte funkat lägga ut bilder!!
Men nu prova jag lägga ut och det verka funka nu?

Har ni något bra tips på en bra blogg som det faktiskt funkar att lägga ut bilder från iPhone?


3 timmar kvar på jobbet. Weehuu! Åker med Emil hem. Han ska tydligen lätta på hjärtat lite. Får se vad han har och berätta denna gång?;)
Har ett nattpass kvar i morgon sen ledig 6 daar! Behövligt. Har jobbat hela helgen oxå så lite ledighet förtjänar jag!

Jag känner mig lycklig just nu. Gillar verkligen mitt liv. Och dem jag delar mitt liv med. Det har sugit ekonomiskt då Jens bara får sitt CSN bidrag. Sen KLM elräkning på 4000+ att en gubbe som rensade vårt avlopp tog 3000 för 1 timme. Anlita ej Relita!!

Men nu ser allt ljusare ut inför kommande månaderna vilket är skönt.
Jens har ju sin praktik 7-16 vilket är så jäkla gött!!! Vi har mera ett normalt liv nu. Mera kvällar och helger tillsammans. Satt och gosade innan jag åkte till jobbet. Han ville inte sova själv, sötingen!

Ser fram emot dom här kommande åren. Vi har mycket inplanterat! Det glädjer mig.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0