Ladida!

Jag tränade i morse på crosstrainern och lyssnade då på min "gamla" favoritlåt. -Ladida med Baracuda!

Det är fler som sagt att när dom hör den förknippar dom den låten med mig direkt. Då måste jag ha spelat den rätt mycket?;)
Vi (jag) skapade ett utryckt när jag tyckte någonting var bra. Då sa jag alltid: Det är jävligt Ladida! Haha.
Körde järnet på crosstrainern så jag tycker den låten är minst lika bra nu!;)

Nu är jag på väg till jobbet. Helg jobb väntas!! Efter denna helg är jag ledig många helger vilket välkomnas med öppna armar!
Fast jag jobbar väntas en del kalas så jag kommer nog vara lite mör efter denna helg. Tur att jag både gillar mitt jobb och kalas väldigt mycket!:)

Igår bakade jag och Nova biskvier. Har inte nallat någon än men dom brukar vara farligt goda. Svärmor älskar dom! Så nu har jag bakat bullar och biskvier till mitt födelsedagsfirande!:) Min älskade mamma fyller ju faktiskt år samma dag som mig så vi firar ju ihop!

Jag bestämde mig för att slå till med en fest veckan efter jag fyllt år. Man fyller ju bara 25 en gång!;) Christian, min barndomskompis som jag känt hela livet fyllde 25 igår. Så vi passar på att fira tillsammans då den 9:e mars!:) Ser fram emot det!!!:D

Ha en trevlig helg alla!

Puss! 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0