Fullspäckad helg!

Det verkar som att ni gillar att jag börjat blogga igen. Vilket statisk chock jag fick!
Roligt att ni vill läsa :)

Det är bjudningarnas helg för oss.

Igår var jag och Nova hemma och bara tog det lugnt. Vila lite efter operationen. Kolla film, var ute och byggde duplo. Pappan i huset jobbade till 1 sen åkte han och handla 25 års present till mig. Han hade åkt långt med gps och allt? NYFIKEN!!!!

Vi bestämde att vi skulle bjuda Svärmor och Jesper på middag! Gjorde en super god Kyckling med gorgonzola och klyftpotatis och rotfrukter. Uppskattades!! Jeppe kom förbi med en bilnyckel i handen. Den rackarn hade tagit körkort!!!!!! Så himla bra! Har jag en till som kan köra runt på mig;)
Joel kom förbi han med.
Jag och svärmor drack vin och vi hade en riktigt mysig fredagskväll!

Min storebror ringde och dom ville komma förbi på lunch idag. Dom dyker väl upp runt halv 12.
Vi ligger kvar i sängen än. Hela familjen! Så hiiimla sköönt! Men dags att knata upp och göra en dunderfrukost och sparka igång dagen.

Ikväll kommer Clara och Robin förbi på middag! Ska bli riktigt roligt:)

Jag har väl inte riktigt tid att ligga här känner jag.. En hel del att förbereda inför dagens lunch och middags gäster.

Hoppas ni får en bra helg!:)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0