Dagis

Lämnade Nova på dagis nyss, det är standard att hon ställer sig i fönstret och vinkar och ger släng pussar. Every time<3
Nu var det inte bara hon som ville vinka och slängpussas. Ca 5 barn till, så söta!!

I helgen som var jobbade jag och var på kalas + låg i migrän typ hela söndagen! Vidrigt sjukdom, försvinn! Vakna runt 14 på eftermiddagen. Men jag har inte migrän lika ofta längre vilket är så jäkla skönt!! Min syster Hanna blev 17 år i lördags. Helt ofattbart. När vi var mindre sa vi.. Tänk när jag blir 25 och du blir 18. Då får vi gå ut ihop. Och nu är vi här. Crazy.

Jag är nu på väg till stan, ska mysa med min Snowi ett par timmar. Sen hem och laga mat och chilla innan nattjobb! 2 natt pass nu sen går jag av på torsdag på min födelsedag! 25 år.. O.M.G..
På kvällen ska jag bjuda på middag och fika. Har bakat kola kakor, biskvier och bullar. Funderar på att baka dumlekakor med. Mamma bakar tårtor! Och jag tänkte göra lite matpajer!:)
På fredag ska jag in och göra 2 timmars Luxury ansiktsbehandling på Scincare. Med massage och hela kittet. Lovely!

På lördag åker vi hela min familj. Mamma Pappa, storebror med fru, storasyster med familj på en Birka paradise kryssning! Wihooo!!:D
Buffé, dans, drinkar bada och shoppa i taxfree. Jag längtar!!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0