Återbesök


God morgon!
Sitter på bussen på väg in på ett litet återbesök, som jag hoppades få slippa?

Har blödigt en del ur op-såret. Mindre bra. Var tvungen att ringa och fråga igår om det skulle vara så men ne.
Så fick en tid idag så får vi kolla vad som är tokigt!

Farbror Jeppe tar hand om Novisen, sen när jag är klar kommer dom in och hämtar mig så ska vi försöka fixa min sönder spruckna mobil. Tur att han skaffat körkort. Nu kommer han ha att göra!;)

Helgen var toppen på alla sätt och vis!

Igår var jag fick helt loj, ögonen hängde i backen och jag kände mig typ svag och mör i kroppen? Vet inte om det har med att göra att jag har blödigt väldigt mycket. Nova vakna dessutom 5 i morse. 5??!! Unge! Efter en skön varm dusch blir man som tur var piggare.

Denna vecka blir det väääldigt mycket jobba!! Tuff vecka, men sen blir det lite lugnare framöver.

Wish me luck!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0