<3

Glad alla hjärtans dag!

Min dag har tillbringas mestadels på sjukhuset. Har gjort ett litet ingrepp som jag trodde skulle vara över på en kvart. Men icke. Jag kom in halv 8 (trodde jag skulle vara klar 8) ;) Kl 17 fick jag åka hem. Fick fasta hela tiden, fick pre medicinering runt 13.30. Jag blev helt däckad. Kom in på op, blev uppkopplad och fick något mer som jag somna av på en gång av. Minns inte ett skit! Vakna upp med syrgas och hela fadiruttan.
Fick lite frukost, som inte gick i just då, var groggy och mådde illa. Jens hade ringt mig 1000 gånger och sköterskan var tydligen in och knuffa på mig men jag sov som en stock! Helt plötsligt stod Jens framför mig vid sängen. Jag trodde jag drömde. Haha!
Jens fick hjälpa sin groggy och trötta sambo på med kläder och packa ihop mina grejer.

Vi åkte till godislunden och köpte typ 2 kg godis! Nu ligger vi och myser och ska kolla på En gång i Phuket.

All kärlek till min fina familj.
Älskar er. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0