Sommar 2013

Här kommer lite bilder som jag lovade.
Min semester har varit en av dom bästa någonsin. Så mycket roligt som vi har gjort!
Båtveckan var en höjdare. Jag blir alldeles varm i själen när jag bara tänker på det.
Villket fantastiskt gäng vi var! Längesen jag kände mig så otroligt glad och sprallig. Som 14 igen? haha!
Jag kommer alltid minnas det med ett leende på läpparna, och självklart kommer vi göra om det igen :)
 
Ett stort FETT TACK till min Storebror& svägerska, Mamma&Pappa som tog hand om min skrutt dessa dagar. Även Beckis&Micke en stund på Söndagen. Det var NI som gjorde det möjligt att vi kunde åka iväg. Hon hade haft det så bra. Lekt, badat och busat hela dagarna. Man hör även på dom att dom tycker det är så mysigt att ha våran lilla tjej hos sig. Det betyder så mycket. All kärlek till Er! <3
 
Just nu jobbar jag natt, första passet efter semester! Men det går bara bra, mycket bättre än förväntat! Nästan ingen ångest alls. Men att vara ledig med det finaste man har slår ju aldrig fel :)Hoppas även ni har haft en toppen sommar.
 
Bildbomb!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0