En helg med familjen!

Nu är jag på väg hem från jobbet. Jag var så sjukt trött i morse!! Men med lite kaffe så piggnade jag fort till och det var bara att köra igång. Dagen har gått jättefort och det gick super att jobba!:)

Igår var jag och Verna till huvudstaden och shoppade, lunchande och hade en riktig guld dag! <3
På kvällen var vi på middag hos mina föräldrar och alla syskonen + familjer var samlade. Brorsan fråga jens om jag hade bebisabstinens? För jag sprang runt och pussades&kramades med mina syskonbarn hela tiden.
Blir ju alldeles till mig när dom är i min närhet! ^^,

Vi bestämde att vi skulle köra på lite lördagsmys med alla igen. Så när jag kommer hem ska jag ordna middag så kommer alla hem till oss. Såå mysigt!!
Hur trött jag än är efter jobbet och att jag ska upp 5 i morrn igen så gör jag ju allt för att träffa alla så mycket som möjligt!:)

Nästa vecka jobbar jag BARA måndag. Sen ledig resten av veckan, det behövs för det ska ordnas och planeras mycket!
Älsklingen blir 25 på torsdag<3

Hoppas ni får en bra helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0