påskelipåsk

Då var snart påsken och jobbhelgen över! Trots att både jag och jens har jobbat så har den varit bra. Vi har ju varit tillsammans, fast på jobbet! :)

Igår gick jag upp med en patient till "hans" avdelning.. Det är så kul när man då ses och ska lixom vara i en helt annan "roll" än vad vi brukar. Jobb rollen! Patienten behövde syrgas och jag fick be honom att hämta in en sån till rummet. Det känns lite lustigt men ändå roligt!

Svärmor har tagit hand om vår stjärna medans vi jobbat hela helgen. Guld värt! Efter jobbet igår fick vi påskmiddag av svärmormor. Som vanligt så var allt så jäkla gott. Rena ålandsbuffen! Svärmor hade köpt vitt vin till mig så vi satt och mös, prata och drack av det goda vinet! Efter första glaset blev jag som vanligt lullig. Efter 3:e lite mer.. Hej jag heter Anna och tål ingenting! Aja thats life.

Idag gick jag och Nova på promenad i det fantastiska vädret!
Mitt i vår promenad stormade ca 30 glada furuhöjdare som sjöng Hosiana och gav mig påskliljor och ropa Glad Påsk! Haha.. Lite sött faktiskt ;)

Vi var till fyrishov i torsdags, fasen så kul det var! Oftast trängs man med 1000 andra men nu var vi typ helt själva. Ägde badet! Jag guppa runt på skumhäst och åkte strömmen. Nova åkte runt på en skumbanan och joel och jens putta på. Lätt roligaste gången på fyrishov! Efter badet drog vi till Siba och köpte en ny dator och ett våffeljärn åkte med. Sjukt nöjd med nya datorn! Mycket att lära, massa appar och nya windows 8. Fattar ingenting men det kommer väl ;) Sen blev det middag på Java. Joel var så hungrig att han höll på att svimma. Jäkligt gott vare och godaste efterätten med glass och banan. På kvällen chilla vi och hyrde film, joel var kvar! :)

I onsdags var Malin och Christian över på taco-kväll! Vi åt gott och spelade wii. Just dance. Såg ju för jävla fula ut men det sket man i. Kul är det ju!! Malin vann över mig och christian över jens. Va fan lixom! haha ;D Måste.Öva.Mera! ;-)

Glad Påsk på er därute. Jag ska njuta över att vara ledig i morgon och tisdag! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0