New Me.

Fick hem ett paket från eleven igår som jag beställt. En massa nya älsklingar 😍
Fick spara med att öppna paketet idag för igår var det fullt upp! Jobbade på dagen och på kvällen var vi till min bror som fyllde 30!! Old old man. Supertrevligt! Dom bor ju numera ca 5 km ifrån oss . I deras stora nya hus! Hur som helst var det jätte trevligt. Åt en himmelsk god smörgåstårta som Stina gjort. Mycket folk var det. Thomas och nova dansade så fint till mormor och morfars musik! <3

I helgen hängde vi med en hel drös med fantastiska människor!

Vi var bjudna på middag hos Sofia och Johnny i fredags. Nellie och Nova är nästan lika gamla och går på samma dagis! Dom har även en söt liten Milo på 6 månader. Kvällen var mycket mycket trevlig!! Gör vi om snarast!

I lördags var vi på fyrispark barnloppis och sen luncha vi på gränby med vår gamla klasskamrat Jocke några timmar:) Sen var det Familjemys hela kvällen. I söndags storstäda vi och Jens renovera lilla hallen på övervåningen. Nu är det dags igen!!
Grannarna Mickan och Anders kom över och fika ett par timmar. Vi började prata om sommarplaner och resor! Vi ska åka någonstans i sommar men ska prata närmare om vart sen.
På kvällen bjöd svärmor oss på 3 rätters och vi pratade om allt möjligt. Barn te.x ;) Helgen var bara bäst. Precis var vi behövde.

Jag och Nova var även över till min kompis Steffi som ganska nyligen fått en liten Wilma. Så söt!! Hon har 2 fina pojkar sedan innan. Nästan jämngamla med Nova. Tycker hon är jättekul! Vi drack kaffe och snacka lite skit.

Nu har jag fått gosat med några bebisar iaf men jag vet inte om det botade bebissjukan direkt? Snarare förvärra den! Haha. Underbara barn <3

Nu ska jag ladda för en jobbnatt. Äta lunch, läsa bok, sova, träna och kanske sola sen ska Nova hämtas.

Vad tycker ni om mitt nya jag föresten? MÖRKHÅRIG!

Hoppas allt är bra med er!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0