Dags igen.

Då var jag inne på min andra jobbnatt. Kör dagpass på fredag och sen är jag ledig! På fredag har vi barnvakt. Jag har bokat en liten "överraskning" åt mig och jens då, efter det har vi blivit bjuda på middag hemma hos Clara och robin. Det blir nog lite vin och sen går vi nog ut efteråt! Det var typ flera månader sen vi var ut? Så det ska bli himla trevligt! :)

Jag fick precis reda på att jag fick min 5 veckor semester beviljad i sommar. Så jävla underbart!! Tur att vi fick en jäkligt bra skatteåterbäring! Så man kan åka runt och semestra lite i sommar! :)

Vi håller ju på att renovera för fullt på lilla hallen och trappen på övervåningen. Blir så galet fint! Jens har satt in spritt nya dörar, slitit som ett djur har han gjort. Så sjukt händig min man. Gör allt själv, tur är väl det! Man kan ha roligare för pengarna än att anlita en massa som ska göra det åt än. Vi har beställt ny matta och sen måste vi bara välja tapeter. Som vanligt får jag bestämma ^^, Älskart!

Idag har vi en man som kom och värdera vårat hus. Vi köpte huset väldigt billigt och utan hyra. Och nu har vi rustat så pass mycket, nästan hela huset så nu hoppas vi att det stigit en del. Ett par hundratusen vore ju inte fel? Han sa inget värde på det nu utan det diskuterar banken. Men han lät väldigt positiv! Så nu hoppas vi på ett bra svar. Det här huset vill vi tjäna så mycket som möjligt på tills det är dags att köpa/bygga vårat drömhus!

Jag har ju problem med min jävla mage. Jag kräks ju jämt, alltid i duschen! Och när jag äter typ. Mår jävligt illa och får kramper. Jag har fått magkatarrs medicin men det hjälpte inte alls, sen har jag nu ätit magsårsmedicin vilket blev bättre. Nästa vecka ska jag får göra en gastroskopi. Igen. Ni som vet vad det är vet att det är ett av det vidrigaste man kan göra. Jag har gjort det förr. Sist blev jag ner drogad med lugnande. Man går ner med en fet slang med kamera genom munnen och ner till magen. Ja minns så väl sist jag gjorde det, hur jag hulkade och trodde jag skulle kvävas till döds. Tårarna spruta och där fick jag ligga 25 min med den där i munnen.
Så jag ser inte fram emot det. Tur att jens följer med.

För att skriva något trevligare så var vi bjudna på middag hos grannarna Mickan och Anders i helgen som var. Det var grillpremiär!! Fy faan så jäkla gott det var! Dom hade grillat kött, champinjoner och majskolvar. Sen klyftpotatis tzatsiki och bea. Vit choklad mousse med färska jordgubbar till efterrätt. Alltså jag var såå mätt. Vi hade en guld kväll. Så nu är det vår tur att bjuda igen, kanske tar det på lördag!

Jag tänkte slänga upp bilder på lite allt möjligt.
Vad jag har gjort, lite nya inköp osv.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annelie

vet hur skiten är.. :/
enligt sambon så höll jag på att sparka läkaren 3 ggr.. :P och jag var nerdrogad.. :P

Svar: Ja det var vidrigt!!! Jag hade ren panik och var också nerdrogad. Jens och sköterskan fick hålla i mina ben. Aldrig mer. Rena DÖDEN upplevelsen. usch!
Anna

2013-04-25 @ 16:43:04
Postat av: Annelie

nää.. =/ Om ändå kameran hade vart liiiite mindre.. =/

2013-06-13 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0