Pain!

Har sån jävla smärta i magen!
Har satt in en hormonspiral idag, fy fan säger jag bara. Gjorde så inne vassen ont och var helt yr efter.

Roligaste idag: Barnmorskan fråga massor av frågor och sen sa hon:

Har du haft sex inom den närmsta veckan.. (Hatar sånna frågor)
- ja...
-Med??
Tänkte va sjutton har med det att göra?
-Ja med min sambo.

Då skratta hon nästan på sig och sa - ja menar MED vilket preventivmedel ni använde då!!
-Med vem har jag ju fan inget med att göra!;)

Jag skratta så jag dog!
Så himla skön barnmorska!!
Sen prata hon om svamp plockning och annat "kul" för att avleda min smärta!

Men det gick fan inte. Sitter med värsta tänkbara smärtan nu och kräks lite i mellan åt. Nice!;)

Trots det bjöd Jens mig på baren. Filé mingon. Mmm!! Sen köpte vi massa godis. Så nu blir det myspys och gottgott i soffan framför en film!
(Hoppas jag får behålla det)

Tror jag ska klaga lite mer så kanske man får lite massage ikväll.

Livet rullar på annars. Fullt schå för det mesta. Jobbar, umgås för det mesta med familjen så fort vi kan och finns tid! Sen träffar lite vänner.

Hade min gamla barndomsvän Steffi här med sin lilla prins Kevin! Prata om
allt som hade med barn att göra och allt tokeri vi hittade på förr! Mycket trevligt!

Linda har varit här ett par svängar och haft lite vin kvällar med roliga förfester!
Himla kul att vi börjat hänga igen. På fredag ska vi luncha! :)

Ledig 3 dagar nu. Vad göra??

Wille har fyllt 4 så vi var till Järna på kalas. Älskar att få vara med familj och släkt! Får kramas massor med päronen och syskonen. Får abstinens när man är utan dom! <3

Nova har haft både hög feber ( för 3 dagar sen)
och (magsjuk?)
Kom hem igår kväll vid halv elva från jobbet, där stod Nova och grät och Jens torka spyor. Men det var bara en sväng sen har det varit lugnt.
Hon pratar så himla bra nu.
Hon går till toaletten, hoppar upp skriker GÅÅ UUT, STÄNG DÖRREN!
Störtskön;)

Trilla ur sängen gjorde hon härom natten, en himla duns. Liten <3

Nu sitter vi i soffan, Nova vägrar sova. Vill bara sitta i famnen och mysa. Och visst får hon det! Vi är ju lediga i morgon!:)

Sen blir filmtajm med hjärtat. ÄLSKAR att få vara tillsammans på kvällarna. Man är ju inte alltid bortskämd med det.

Ha det gott!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0