Onsdag

Dagarna bara springer iväg och det känns som man inte hinner med det ska göra!

Idag har jag varit och tränat ho sjukgymnasten i gimo. Sprang på löpband, jobba med gummiband och pilatesboll. Armhävningar och situps. Det var jobbigt! Det känndes ordentligt i dom delarna jag hade väldigt ont. Nacke, skulderblad och axlar.
Hon hade gjort en enkom träningspass bara till mig. Hon var toppen bra! :)

Så nu vill jag köpa hem boll, band och yogamatta. Någon som vet ställen man kan köpa?
Antar att t.ex stadium har..

Sen kom jens och nova och hämta mig. Jens var hemma från jobbet idag, han har svin ont i ryggen och lungorna. Stackarn! Får bli ett besök hos doktorn på fredag :( Vi luncha på lyktan i solen. Underbart! När vi kom hem vila vi en stund med novis.
Sen gick vi till alundas nya stora lekpark. Vi hade skit kul! Undra vem som hade roligast. Jag jens eller nova? ;)
Vi lekte och åt glass <3

Nu har vi ätit kasslergratäng och har mysit ner oss i soffan. Fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0