Sista april

Vi hade en riktigt grym sista april!

Dagen innan så var vi hemma hos mina päron med alla mina syskon respektive och barn men utan päron! (dom var på kryssning) Vi åt tacos, mös med barnen och hade en riktig myskväll! Jag gillar när vi alla är samlad. Min fina familj <3



Sista april dagen vaknade vi tidigt. Snygga till oss och drog in till uppsala i det underbara vädret! Humöret var på topp!

Vi träffa våra fina vänner. Mös, prata, åt jordgubbar,sola, dansa och lät alkoholen flöda.

Vi kom hem ganska sent. vi blev lite försenade till grillfesten. Inte alls som vi tänkt! Men vi kom till slut och där var det full fart med snappsvisor och lekar. Vi var först hos sara och jonas men gick sedan över till ida och david och fortsatte kvällen. Det var en riktigt lyckad kväll med mina fina vänner!!

Love you! <3



Toppen dag!

Dagen efter mådde vi förvånansvärt bra!

Trots sovmorgon och barnvakt vakna vi halv 9. Jag gick upp och bakade scones. En riktigt mysfrukost!
Nova kom hem och vi var i huset hela dagen. Vi leka på baksidan, gungade och åkte kana. Jag längtar HEM!

Måste ge Novas farbror Jesper och hennes Gudmor ett STORT TACK för barnvakten lördag & söndag då både jens och jag jobbade. Kan man få bättre barnvakter? Så glad att vi har så många som kan ställa upp.

Nova hade varit till thuns med jesper och farmor och shoppat! Hon fick en ny jacka! Gulliga du! Och sen varit ute.

Sara,jonas och nova hade varit ute precis hela dagen. Lekt på tomten,gått på promenad, klappat lammungar och hundvalp. Grillat korv och nova hade fått träffa en massa folk som kommit på besök! Tack Tack återigen! <3

Jag kan säga såhär. Jag och jens AVSKYR att fråga om barnvakt. Varje gång känns det som man tränger sig på och att man är till besvär. Vi sitter noga och diskuterar vilka vi ska "ta den här gången"

Det måste ju vara någon som man verkligen vet  tycker om nova och som nova tycker om och känner sig trygg med.

Att be om barnvakt varje vecka för att man jobbar samma pass är piss!!! Det funkade i början med nu har vi lessnat. Vi måste göra något åt det! Och vi vet ju vad som krävs för att det ska bli någon skillnad..'

Hoppas allt är bra med er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0