Moster till ännu en prins!

17/1-2012 kl:22.55

Blev jag moster åt ännu en prins!

Som jag har väntat.

Men nu är han här!

Välkommen mosters älskling till världen!

Du är så söt, och så lik din storebror!


Prinsen!

Vi blev så oroliga att att han skulle komma när vi var bortresta i Thailand så jag är såå glad att han ville titta ut nu så man får mysa lite med bebis innan vi far! <3

Jag och jens låg och kolla på en film i sängen ända till kl 1 igår natt!
Jens gick på toaletten och hörde mig vrååla. hahahaha!!
-Men vad är det nuu dåå??
Jag har blivit moster!!! Åååh, vilken härliga och mysig känsla. Somnade gott och med ett leende på läpparna kan jag lova:)



Idag var hela familjen in till Uppsala och vaccinera oss mot på hepatit A.
Vill ju inte åka på något skit där nere!

Nova var så vanligt uppe i sitt essä. Hon sprang runt och gapa, kasta leksaker och härja. Pjuuh, vilken vilding vi har! En snäll kille som jobbade där kom ut med en glass åt henne. Åhåå så glad hon blev! :)
Mamma och Pappa är inte sådär jätte snälla på att bjussa på gosaker hemma.

Efter var vi hungriga!! Som vanligt vill jag ha sushi, men jens ville äta något annat. * mina munngipor åkte ner*
Vi åkte till IKEA ist och mat. Även där ville nova ha ALLT som hon INTE hade. Hon fick köttbullar med potatismos och gräddsås. Hon älskar ju det annars! Men nähä.. hon tog ett par tuggor och sen var det bara vår mat som var intressant.

Till slut efter gap och gnäll satte vi ner henne och hon sprang direkt till "lekhörnan" där det var massor av barn i hennes ålder som hängde. Så hon hade skit kul där, vi kunde ha henne under uppsikt hela tiden och vi fick äta vår mat ifred. Yeeey!  :) Henne går det inte att ha med under några fina resturang besök inte! ;)

Jens fixade även sitt pass idag! Och jag fixade ett microsimkort till mitt älskade äpple iphone 4S!!
Så nu är den igång. Så snygg, I looove it!!!

Jag hade ju en xperia ray typ en månad. Jag gilla den inte, var så van med min iphone 3gs. Så jag gick tillbaka till min 3gs jens bror köpte min ray och nu har jag ännu en ny. Myyyycket bättre!
Så får se då om jens tar över min 3gs, han verkar bra sugen! ;)

Nu sitter jag i soffan med mina favorit prylar. Först min fina gråa filt med värmeslinga som jag fick av jeppe i julklapp, sen min "laptop kudde/bord" smartaste grejen ever som jag köpte på IKEA!! Man har den i knät och dator kan inte bli överhettad och den är skön och bekväm. Jag har pringles, mitt äpple och min dator i knät. Jag trivs nu ja:)

Längtar till helgen. Då bär det av hem till Syster med familj i Stockholm.
OJ vad jag kommer Sniffa bebis. Novas lilla kusin! :)


Slänger upp lite bilder från 70-tals/nyårsfesten!
Alla var så gryymt snygga!!



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0