Mysdag.

Idag har det varit en mysig dag.

Lämnade Nova på dagis halv 8. Kröp ner i sängen igen med Jens som jobbat natt. Tog sovmorgon till nästan (11!!) Så himla skönt :) Gick upp och gjorde en brak frukost och satte mig i solen. Låg och mös i solen i 2 timmar:)

Sen gick jag över till Ida ett par timmar och prata och lekte med barnen. Väldigt trevligt!:)) Bestämde att vi ska dricka lite vin någon kväll när barnen sover!

Igår kom mina föräldrar över på grillkväll. Åh, så mysigt det var! Mamma gjorde världens godaste potatis blandning i ugn med morötter och lök osv och hade marinerat kött. Världens godaste middag och efterrätt! Och Nova blir lika överlycklig när dom kommer och olycklig när dom åker.

I helgen blir det jobb, dag pass fredag-söndag. På lördag ska svärmor bjuda oss på restaurang i Östhammar. Mys:)

Måste bara säga tack till ett par vänner som har hört av sig och sagt/skrivit jätte fina och välbehövliga ord till mig. Dom hade läst mitt förra inlägg och sätt att jag varit ledsen. Vissa kände igen sig i min situation. Ingen vill bli tagen för given. Alla som betyder något i ens liv ska man tala om det för. Även jag ska bli bättre!

Ni vet vilka ni är, Jag älskar er!

Nu ska jag kolla på film med älskling. Vi har inte sovit ihop på 3 nätter så det äntligen ska vi få göra det inatt:)

Puss och Kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0