Sjukhus

Mycket sjuhus har det blivit dom här dagarna, kanske inte är så konstigt när man jobbar på ett?;)

Helgen var varit en helg med blandade känslor. Antingen var allt 100% bra eller 100% dåligt.

I lördags var jag och novis hemma hela dagen och myste och busa massor. Pappan var i huset och jobbade. Det går framåt! :)

Kvällen tillbringades hos sara&david. Vi åt god middag och efterätt, spelade sällskapespel, bubblade om allt och ingenting och lät alkoholen flööda! Vid 12 snåret drog vi oss neråt mot saluhallen och fortsatte guldkvällen. Och alkoholen, ja den sluta ju inte flöda direkt! ;-)

Vi sov kvar hos vår vänner och vaknade upp med en redig baksmälla. Kl 9 ringde jens mamma.
Jens morfar hade blivit dålig och låg inne på sjukhuset. Vi kastade oss iväg med bussen, lämnade kvar både bil och packning kvar. Köpte dyraste frukosten på stationen. 153 spänn! Vi gick till apoteket på sjukhuset och handla migrän medicin till mig för jag mådde pyton. Vi gick upp jens morfar. Satt och höll hans hand, smekte hans kind och pussade hans panna. Han tittade upp lite men var väldigt dålig. Vi satt där över 3 timmar tills jens mormor,morbror och moster kom. Det var tungt. Det här är ju inte det vi behöver just nu.NÅGON behöver.
Lilla Erik <3




Bra Kväll.

Dagen efter.



Skuhuset.

Idag har jag jobbat. OCH varit på ögonmottagningen. Hade en bokat tid kl 12.30.
Tur att man jobbar nära så det tog bara 2 minuter att springa ner, och jens följde med.

Det gick bra, tog en kvart och kosta 300 spänn! Sick.
Dom spruta in en vätska in i mina ögon som sved satan!!!! Tårarna spruta. Men efter besöket bet jag ihop och fortsatte arbetspasset till kl 3 och sen gick vi till jens morfar igen. Han var tyvärr inge bättre. Vi pratade med ansvarig syster och sen åkte vi och hämta vår skatt på dagis!

Nu sover sötnosen och jag och jens kikar på fun with dick&jane och ska äta fredagsmysmix (som jag kallar det;) underbart god blanding av olw och dricka cola!

Kvällsjobb i morgon och ledig på onsdag. SKÖNT!! :)

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0