Projekt Renovering!

Jag sitter varje dag och kikar på hur jag vill ha mitt nya badrum och hall.
I badrummet ska kakla om,lägga nytt klinkers, sätta in en dusch och ny toalett.
I hallen kör vi klinkers på hela golvet och nya färg på tapeter.
I vardagsrummet och kök så ska vi bara lägga nytt parkettgolv.

Men jag tänkte visa lite bilder hur jag vill ha det på ett ungefär:

Badrummet:


Alternativ nr 1. Himla snyggt tycker jag!

Alternativ nr 2. Ett ganska enkelt badrum men riktigt fräscht! Och säkert
inte lika dyrt. Men vi står ju för nästan ingenting.

Men svart,vit,brunt och grått är ju väldigt fina färger

Vilket av alternativen tycker ni va finast?

Hallen hade jag ungefär tänkt mig såhär:



En grå hall.
Mörk grå klinkers, med "ljusgrå" tapeter. Och sedan vit inredning.


Nu ska jag sminka mig och välja kläder.
Jag och jens ska bege oss in till Uppsala för en hel kväll med Sara&David.
Middag,alkohol,sällskapspel,mys&planeringprat och sen går vi nog ut! Mycket bra kväll! <3



Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0