Fredag

Finally friday..


3 dagars ledighet går jag och jens på nu. Så himla behövligt!

Igår hade jag utbildningsdag. Skönt att slippa jobba och arbetskostymen! Trevligt att träffa kollegorna utanför arbetet.
Vi lärde oss att skriva in en patient och hade föreläsning om lambå plastik patienter som vi troligen kommer komma till oss.
Tur att vi hade haft lunch innan, jag mådde lite illa. Men himla intressant!

 


Jens har jobbat natt så han ligger och sover fortfarande, nova är på dagis och jag sitter i soffan, fortarande i morgonrock! Jag fick en välbehövlig sovmorgon, ända till kl 11 ;) Så nu är jag pigg och utvilad, redo för att hämta vår lilla trollunge om en timme:)

Helgen tänker vi ta som den kommer. Vi vill INTE boka upp oss för vi har haft så otroligt mycket omkring oss sista tiden. Men det är HUR mycket som helst vi vill göra. Åka till min syster och hennes familj i sthlm, Dra in till stan och kolla ut kakel, klinkers, tapeter till huset, träffa våra vänner och umgås med familjen.

Ikväll vill jag äta gott, tända upp lgh med levande ljus, äta godis chips och annat gottis och hyra en film och bara mysa ner mig i soffan med familjen.

Som sagt sagt, vi tar helgen som den kommer. Den kommer nog bli världsbra tror jag! :)





Dom här dagarna har vi tänkt mycket på dig Thomas.
Vi saknar dig.

Det är fortfarande helt ofattbart att du inte finns med oss idag.


Blir nog en uppdatering ikväll med! Tänkte visa lite hur jag hade tänkt att renovera vårt hall och badrum! :)

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0