3 år av allt!

Idag firar jag & min kära 3 år.

Så mycket jag har hunnit uppleva på dessa 3 år med dig har jag aldrig upplevt med någon.

Jag har aldrig skrattat så mycket med någon som med dig, jag har aldrig gråtit så mycket med någon som med dig, jag har aldrig delat så mycket lycka med någon som med dig!


Jag Älskar Sötnos





Vi jobbade natt ihop igår, så vi har fått sovit ut tillsammans nu på dagen.
Dock vaknade jag av att jag var jätte kisnödig så var tvungen att springa upp kl 12 och kissa!
Jaha, sen var det bara att glömma att kunna somna om sen.
Så nu är jag väldigt trött! Nova har jag nattat och läst saga för och Jens har åkt och jobbat sista nattpasset.

Vi hann 3 års-mysa lite idag iaf!

Älskling hämta pluttan på dagis och kom hem en fin bukett blommor!


Jag gjorde i ordning fyllda pitabröd med en röra på räkor,avokado, cremefraiche, lime, kryddor och annat smarrigt.
Det var så gott!!

GOOD NEWS!!!!

Vet ni? Byggfirman ringde idag och berätta ALLA rum nu är torra. Fattar ni?? Nu kan det börja sätta fart.
DOm har varit och lagt rör och golv-värme. LYX!
Sen ska dom ju gjuta plattan,låta det torka. Och SEN! är det inläggning av golv som gäller och renovering av badrum. Det går framåt!!!! Gaah.. så glad!! :)

I morgon ska jag göra något fantastiskt roligt!
Jag ska träffa min bästis, Malin!
Vi ska åka till Kista gallerian och SHOPPA!!
Jag döör så roligt!!! :D

klockan 10 kommer hon och hämtar mig och sen blir det en bästis mys & shopping dag!




Just nu:

Chill i soffan! :)



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Grattis till er!

Kul med shopping! :)

2012-04-25 @ 09:31:16
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0