Nova

Mitt lilla hjärta är sjuk.. igen. Jag tycker så synd om henne. Gud så hon ser ut! Ögonen är alldeles röda, dom kläggar igen och varar. Snoret rinner och jätte förkyld.

Vi har bara varit hemma hela dagen och myst och lekt. Jag har varit borta så mycket från jobbet så jens får vabba i morgon.

Sitter nu och myser i min rosa morgonrock med en handduk runt skallen. Tog en skön och välbehaglig dusch!
Jens kommer hem strax från jobbet, blir väl bums i säng sen för jag ska upp kl 5. Jobba jobba jooobba!

Får tacka mina kära vänner för en toppen kväll igår! Jag var skapligt rund under fötterna;)
Men ack så kul! Helena, Petra och Anna kom till mig runt 7. Drog till baren och åt mat och drack gott. Jag skulle beställa cider och servitören fråga. Vad vill du ha? Cider.. - Vad för cider? - Vad finns det? ööh.. Massa cider! Det var hans svar. Så jag beställde massa cider;)

Sen gick vi hem till mig igen. Dunka musik, drack redbull vodka och vin. Körde Draw! Roligaste spelet ever. Man är i lag. Den ena ska rita och den andra gissa. Enkelt! Men shit vilka ord.. Våga jag ens säga vad vi fick rita? Några ex: Skitskalle, handtralla, tarmsköljning, bullf***a och en hel del annat. Men man fick sig ett gott skratt iaf! :)
Efter lite mer alkohol i blodet så drog vi vidare till joel där grabbarna var. Hängde en stund där och sen gjorde jag petra puppy eyes mot david och anna som snällt schussade in oss till krogen. Lika kul var det där. Dansa så det stod härliga till! I love saluhallen:)

Men idag är jag inte så kaxig. Men har fått rycka upp mig såklart och fått tagit hand om min sjuka skrutt! Hon är så himla go! Orden kommer bara fler och fler. Mamma har hon ju sagt länge men oj vad jag älskar när hon säger det! Så fort hon vaknar.. mamma!! När hon är ledsen.. Mammaaaa!! När hon vill leka.. maaamma! Jag älskar att vara Mamma.

Jag har själv världens underbaraste MAMMA och PAPPA. Jag är evigt tacksam för att jag har så bra föräldrar. Dom hjälper oss med precis allt, bjuder oss på middagar, är barnvakt, handlar saker till oss, schussar oss och ja.. listan kan bli lång Och inte nog med det så älskar dom jens hur mycket som helst. Dom kommer verkligen super bra överens och han och pappa kan sitta och prata och garva åt varandra i timmar...Det gillar jag! Jag hör allt oftare att jag blir allt mer lik min mamma i sättet.. Jag hoppas jag kan bli en lika bra mamma till mina barn.


Bedtime! <3

Puss&Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0