Nattbloggning!

Tjupp Tjupp!

Lite nattarbete idag. Rätt pigg faktiskt fast klockan är 03.31 :)
Får se hur pigg jag är runt 05 tiden?

Har ju grabbarna här som driver en till vansinne ibland. Emil äter typ varje timme och gör han inte det drar han stockar så jag tror hela avdelningen vaknar!! Sök hjälp! ;)
Får iaf schuss av honom hem..Lovely! Slipper jag ta bussen.

Jag är nu iaf så gott som frisk, fy bubblan vilken jävla förkylning jag åkte på! Bihåleinflammation. Med hosta osv. Var helt slut och hade ingen röst. Men nu är jag på benen iaf! :)

I morgon får jag träffa min älskade och finaste storasyster och min lilla gudson.
Förstår ni hur ja har längtar? Nej, det gör ni såklart inte;) Vi träffas ju inte allt för ofta om man säger så!
Senast var på min brors bröllop. Sen har både hon hunnit fylla 30 och wille 3. Men trots alla tråkiga omständigheter så har vi inte kunna kommit eller sätts. Men nu är det dags, dom kommer efter jag vaknat och på torsdag är jag ledig så då ska vi hitta på något kul! :)

Helgen som var, var lixom 100 % bra!

På dagen träffade jag min snowi och vo shoppad massor,gick i konstiga butiker och åt sushi!
Hade Ida, helena och sara på besök på kvällen. Åh, så mysigt det var! Vi pratade om precis allt och åt ostar,kex vindruvor och drack vin:) 

I lördags fick jag en suprise av min darling. Lyx weekend på Nova Park! Behöver inte säga mer än att det var så mysigt,roligt, fantastiskt och hur underbart som helst. Bara vi två. Vi verkligen mööös hela tiden. Det behövdes, Oh ja! :) Så sluta inte upp med dessa grymma överraskningar nu älskling. TACK! <3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0