Nattblogg!

Hej alla nattmänniskor!

Man tror inte att det är en käft som ska vara vaken vid den här tidpunkten. Men jag har faktiskt pratat med en hel drös nu på natten. Människor som jobbar natt själva eller som helt enkelt inte kan sova. Vilket är bra för mig:)
Annars har jag ju mina kära kollegor att byta ett och ett annat ord med;)

Klockan är 03.48 och jag är pigg som en mört! Det är väl härligt! Kommer bumsa ner i sängen bredvid jens och sova tills jag vaknar. Jens lär sova han med eftersom vi båda kommer jobba nattpass (idag) blir det ju.

GALET vad jag längtar till helgen! 
På fredag ska ja inte bara träffa min kära Helena utan Malin också! Åhåå.. vad jag glad jag är för det!
Vi ska väl äta en bit mat och ta en drink. Fundera på "nya" terassen, någon som varit där? Min kollega anders sa att Stationen var grym! Med inglasad terass och supermysigt! Så det finns i bakhuvudet också:)

Sjuk är jag fortfarande. AP ont i halsen och tårarna rinner lite och näsan snorar. Men fick alvedon av sköterskan så nu känns det lite bättre. FÖRSVINN ur min kropp eländiga förkylning, och låt även min familj också vara!

Nej, nu ska jag tappa lite lumbaldrän och ta lite kontroller!

 Ha en fortsatt bra natt och dag!

Puss&Kram



Så kuuul med natt! ;)


Emils nattmål x 10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0