Jag dööööör!

VET NI? Jag har fått min garderob som jag pratade om! Tror knappt det är saaant! Så hiiiimla fin!!

Igår efter jobbet mötte jag upp min underbara Snowi. Vi åt sushi på vårat favorit sushi ställe, shoppa MASSOR! 2 linnen, ett skärp, vantar, sov-mys trosor/shorts, "vanliga" trosor, en tröja, mobilskal, ny foundation IGEN. Jag har hittat min dröm foundation i löspuder, kosta dock nästan 500 kr men VÄRT! Och en bodyglisten. Sen ögonskuggor En H&M palett, nessecär, mini-handsprit att ha i väskan, hårklämma,ögonbrynspenna och rouge. Jag har garanterat glömt något. Uuunderbar shoppingrunda med min bästa! Sen gick vi och sola efteråt.
Jens och Joel hade möts i stan och skulle tydligen handla julklapp åt mig, och var tvungen att ha släpkärra med sig!!
Jag åkte med dom hem och satt och snegla på kärran och log för mig själv. Jag visste ju nästan var det var ;-)



Idag har jag tagit en SEMESTERDAG. Jepp. Det behövdes! Har jobbat mycket nu och mer kommer det bli. Så det var skönt att få vara ledig idag och mysa med min skrutta. Jag och nova har mest vistas på nedrevåningen och jens har monterar ihop min julklapp med joels hjälp! Jag blev nästan tårögd när jag kom upp! Den största garderob jag nästan sätt, det är min bara MIN!! En 2 meters garderob. Och hela är inte ens uppsatt ännu. Måste slänga upp bilder som den ungfär kommer se ut! Världens gladaste tjej här! Så snart får jag komma upp och inreda och lägga in kläder i denna ljuvliga och glamorsa garderob. Det kommer bli en hel walk in closet! Hur häftigt? ;)



Ser ni??????
Bild från IKEA dock men ungefär så kommer det bli!

I morgon jobbar jag dag igen, funderar på att dra och sola efter jobbet. Måste bättre på brännan lite. Har nu ingen bränna alls för den delen;) Sjukt Blek! Inte ok.

Jag lagade världens godaste kyckling i asiatiskt stil med ris och en himmelsk sallad till. Joel gillar inte kyckling, hur man inte kan göra det? Sick! Men han fick lassange ist. Så efter dom kämpat klart med min julklapp så ska vi kika film (om vi hinner) dricka julmust och äta fredags-mix! I know.. det är inte fredag men det känns ju som det iaf! Rena rama julafton faktiskt!

I helgen. LEDIG! Eller.. jobbar söndag kväll :/ Men fredag-lördag is free! Så då hade jag tänkt träffa mina vänner. Alla som vill! ;) Ev en liten utgång kanske? Eller en hemmakväll med vin och hela köret. Något roligt inträffar alltid!

Tack Snälla Snälla Snälla Jens!
Du vet hur man gör för att få din kvinna glad!! ;)

Puss&Kram


Duktiga grabbar!




GREAT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0