Amour vincit omnia

Halvsittandes sitter jag nu i sängen, kikar på lyxfälla och äter Texas Pecan Glass! Jag har badat mitt lilla troll,smort in henne och fönat hennes hår. Hon gillar verkligen att bada. Perfekt innan läggdags! Nu sover hon som den prinsessa hon är. Jag bara njuter av lugnet,tystnaden och min ensamma tid:) Pratat med massor av goda vänner idag som fått mig på strålande humör. Jag är så lycklig lottad, jisses vilka toppen människor jag har omkring mig.

Jag har börjat jobba igen. Vilken förkylning jag åkte på hörrni, 4 veckor satt den i! Först bihåleinflammation, hosta, sen ögoninflammation och sen bihåleinflammation igen! Hostar som en tok på nätterna fortfarande. Har fått antibiotika och hostmedicin. Thanx god!

I veckan krocka jens våran bil. Det var då inte hans fel utan en kvinna som tycker man ska tvärnita på grönt helt enkelt! Och jens åkte såklart in i henne och båda hans och hennes bil blev typ bara skit av. KUL! Dom båda klara sig bra utan några skador. Men det sura är att VI får stå för det. Det går bra nu!

Så vår kära saab är det bara att skrota förmodligen eller sälja som den är eller delar av den.
Det ENDA positiva är att vi behöver en ny bil, kombi. Så nu kikar vi på en ny och jens vill ha en saab 93:A. Kombi. Den är fin! Jag känner dock att jag inte har såå mycket att säga till om men lite yttrar jag ju mig:)

Nattjobb igår. Det gick strålande! Tror det är en liten Anna som börjar gilla nätterna? ;) Dock blev det lite panik dom 2 sista timmarna då vi fick byta patienter och en som krampa precis när jag skulle gå hem. Fick jobba över en stund men sen fick vi åka hem. Jens jobba också natt så han kom ner till mig en sväng under natten och visa den där bilen på blocket som han så gärna ville ha;) Skönt att komma hem och mysa ner i sängen tillsammans och vakna upp tillsammans! Och vi gick och hämta nova på dagis båda 2. Hon blev så sprallig när vi kom och ville bara leka hela tiden. Den ungen älskar verkligen dagis. Och barnen är helt galna i henne. Sliter och drar i henne och skriker noooova så fort hon kommer. Söta!


I morgon är jag ledig. Julshoppiiiiiing! Så fort älsk har vaknat så drar vi in till staden och handlar. Möter ev upp Jonas och Sara som också skulle shoppa. Och på fredagkväll följer vi ev med Sara och kollar när jonas spelar innebandy match i Olandshallen.
Lördag - Är det dags för den årliga adventsmiddagen med släkten från mammas sida! JULMAT,tomtegrött, glögg och trevligt sällskap! Men innan dess ska jag jobba till halv 3. Efter det så åker vi!

Nähä.. nu ska jag ta bort mitt nagellack och sätta ditt nytt. Kika lite julklappar på nätet och bara njuta av det goda livet! Löning i morrn!

Puss&Kräm!



Fint inför advent har jag gjort också!
Kunde ju inte hålla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0