1:a advent

Shupp!
Glad 1:a advent på Er!

Här sitter jag på jobbet och har nog aldrig haft en sån lugnt arbetspass.. EVER!!! Men jag ska inte klaga, vi har haft tuffa veckor oxå med överbelägningar, tunga&svårt sjuka patienter då man kan knappt hunnit få rast.

Så jag och mina kollegor har det riktigt trevligt såhär på 1:a advent! Mycket trevliga diskusioner och intressanta samtal. Har mer fritid här än hemma. Just nu;) Härligt! :D

Igår jobbade jag på dagen och sen åkte vi till släkten i bälinge och åt adventsmiddag och hade det trevligt med min kära släkt. 2 stora bebisarmagar fanns det att klämma på oxå! Min systers och min Kusin! Dom ska få bara dagarna efter varandra. Himla mysigt tycker jag!! Nova är nu minst. Blyg som tusan var hon i början, bara jag och jens dög tills mormor och morfar kom! -Moommooo säger nova jämt! Sötungen!
Men sen blev hon varm i kläderna och kunde leka med alla tillslut. Härligt med avlastning;) Julfin i sin klänning var hon oxå! :)

Var och julshoppa i fredags. I love IKEA! Jag har hittat min garderob, jag MÅSTE bara ha den! Blev helt kär. En hel walk in closet! Var t.om tvungen att fota den;) Så den står på min wish-list! En hel del annat som ljus, ljustakar, blommor,julbock, vaser och en hel del annat blev köpt. Nova fick 2 julklappar inhandlade på Toys´R Us! Hon var helt galen där inne. Hennes paradis! Även jag tyckte det var roligt att gå där;) Fredags kvällen blev lugn, jag var såå trött! Vi chilla i soffan med chips och jordnötter tillsammans med vår homie. Joel!

I morgon jobbar jag dagtur. Hemma klockan 23 och upp kl 5. Najs;) I veckan tänkte jag dock försöka hitta på lite skoj! Jobbar dock rätt mycket.

Back to work and to my awsome workmates!

Puss&Kräm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0