Bilder och lite uppdatering


Jag och min babe :)

På 20-års kalas hos Timmy

Nova med sin morbror och "moster" :)

Jag & Malin i lördgas -spelkväll!

Ååh.. sötaste tjejen!

Jag och Sara!



Nova med sin söta syssling Liv!



Eftersom jag blivit så dålig på att lägga upp bilder (och ta bilder) vilket är hemskt!! Blivit dålig på att ta på nova oxå. Måste börja knäppa mera. Så jag har lagt upp lite här om vad som hänt,händer och sker i vårt lilla liv.


Inskolingen på NIMA går jätte bra, det är så himla kul!!! Och kollegorna är helt underbara..Mycket ungdommar och mycket pojkar jobbar där med vilket jag absolut inte är van vid. Kul med variation! :)
Igår tog jag mina första agraffer (stygn som sitter fast i magen, ser som som häftstift i en häftpistol), och idag fick jag sätta sondmatningen själv.. Ja, jag suger åt mig som en svamp! Trodde aldrig jag skulle lära mig så mycket!

Vi har mycket att stå i. Mitt egna kött och blod fyller ju 1 år!!! Galet! Så vi ska slå till med 1 års kalas på lördag.. lutar mot en 30 pers? Så det ska lagas mat och bakas tårta. Handla alla tillbehör. Presenter köpte vi idag. Och i morgon ska vi kränga våran divansoffa! Tragiskt men sant, jag (vi) vill ha ett helt annat stuk och stil i vardags rummet. Så nu kollar vi på soffor för fulla muggar och nytt soffbord! och ny tv bänk.. så dyyyrt bara! 8000 för tv bänken, ca 8000 för sofforna och 2000 för tvbord. Så vi får nog nöjja oss med soffor och tv bord. Kommer bli så snyggt! :)

Och så vill ja bli BLOND igen! Yees.. tack för den här tiden (bruna håret) men nu vill jag bli mig själv igen! Så jag ska börja slinga i flera omgångar hos frissören tror jag så det blir rätt gjort. Måste ringa henne i morgon.

Vad mer?

JO! På fredag har jag blivit tillfrågad attt gå på Afterwork på flurran på fredag! Skulle ju faktiskt va himla kul då jag aldrig varit på afw och få lära känna kollegorna bättre utanför jobbet! Så jag tror jag ska gå,bara det att jag har 1000 saker att fixa inför lördagens kalas så det kommer bli lite stressigt och det är sjukt tålig tajming. But what 2 do! Får försöka lägga upp det bra eller nått..

På söndag ville henke åka och bada i fyrishov. Sounds fun! :):) Så vi blir nog ett gäng som åker och ryar i bassängerna ;) SÅ kom om ni vill!!! :D

När ska jag varva ner då? typ aldrig... Jag jobbar och sliter,åker hit och dit och en massa händer just nu. Lite sömn blir det men thats life! Jag gillar när det händer saker och så har jag alltid varit. Jag mår dåligt när jag bara sitter hemma och glor, visst man har nova och henne har man ALDRIG en lugn stund med ;)

I morgon jobbar ja kväll, Får lite sovmorgon iaf, börjar halv 2!
Ska springa ner till Cattis blommor och få recept på pajer hon gjorde när vi var där på födelsedagsfest. Himla goda. Får förska göra lika goda, kan bli tufft! ;)

Ursäkta mina lååånga uppdateringar, har hört att några gillar när dom har lite kvällsläsning att läsa om kvällarna ;)

Och jag gillar att skriva av mig när jag väl bloggar så det blir det lätt långt eftersom jag bloggar så sällan nu!

NU! Film med den finaste kille jag vet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0