28 Februari

Jises vad längesen jag skrev, man tänker hela tiden att man måste klämma in ett inlägg men tiden försvinner och man har annat att göra än att försöka tvinga sig själv att skriva här!

Jag jobbar så det står härliga till, hela helgen och idag!
Att jag åkte till jobbet idag var lönlöst, idiotiskt.
Men man vill inte vara "den dom är den" utan ställa upp för laget ;)
När jag satte mig på bussen 05,45 ångra jag mig redan bittert. Jag nyste 711 gånger, hosta och frös.
Men arbetskollgeroa tyckte jag var duktig som kom iaf, bet ihop! Jag gick till min samordnare och sa att jag kommer åka hem efter lunchen. Och det tyckte hon jag gjorde rätt i!
Men redan kvart i 12 tyckte dom så synd om mig så dom sa åt mig efter 6:e gången att åka hem och krya på mig!
Så jag löd och åkte hem.
Så nu har jag inhandlat halstabletter som bedövar halsen, näspray och massa förkylnings läkemedel. Jag hatar att vara sjuk!! Så himla sänkt och jätte gnällig, värre än nova! ;)
Sovit över 2 timmar har ja gjort iaf, känner mig inte ett dugg piggare.

Come on!!

Till helgen vill jag iaf vara friiisk!! Jag är ledig fredag lördag söndag!! Och ska på lördag ut och äta med mina fina flickor. Anna och malin. Sen ev till party på de! SÅ jag kan inte vara sjuk, accepterar ej.
Bjuda till kalas har vi oxå  blivit!

Nova och ebba!

Nä, nog med gnäll!
Förra veckan badade vi med Nova i fyrishov. Hon är helt gaalen ska jag säga er! Älskar vatten, inte ett dugg rädd. Springer rakt in i vatten strålarna och skrattar. Och dom andra barnen kommer fram och leker med henne och man får höra hela tiden så söt hon är. Visst är hon? En riktigt liten sötnos :)


Restaurang har det blivit en del med, Lucullus efter badet, och East city i fredags.
Sen kom även mina gulliga päron på fredag kväll och dom hade köpt med sig mat från baren. Och sen chokladpudding med grädde och chips. Vi är inte nyttiga kan jag säga!! Man har en viss period där man äter mer onyttigheter och sen slutar man nästan helt.
Som idag, är jag ju faktiskt sjuuuk! Och jens kom hem med en påse dubbelcheese och chili chips precis. Aldrig smakat! Låter gott! ;)
Märkt att jag tappat smaken lite, värdelöst om man inte känner någon smak ju :(

My man står i köket och tillagar köttbiffar,nova leker och jag ska strax joina henne.
Hoppas att hon kan bli lite trött så vi bara kan mysa i soffan, jag är helt off och orkar mig knappt ta mig ur soffan.

Den 28 februari ska jag börja mitt nya jobb, På min födeselag!! :)
Längtar lite faktiskt, men ändå inte. Jag trivs såå där jag jobbar nu, speciellt med mina grymma arbetskamrater.
Men jag kommer nog få det super på 85F oxå!! Fatta vilken erfarenhet.
100% är det oxå. Blir ungefär samma som jag jobbar nu.
Ska tjäna storkovan hade jag tänkt. Moahaha!

Denna lön jag fick förra veckan trodde jag aldrig jag skulle få så bra.
Har ju varken ob tillägg för denna månad och bara jobbat lite över 2 veckor.
Fick ungefär som jag brukar få i vanliga fall för en hel månad +ob. Tack vare löneförhöjning! :)

Hej Hej Frissören! Vet ni någon bra frissör i stan som är duktig? Min e mammaledig för tillfälligt :(

Nä, nu vet lite vad jag pysslat med.
Nu är det bara dags att kurera sig och hoppas på att bli frisk.

Puss på er!

 
Jag och min dotter :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0