Kisse!!

Nova har lärt sig säga kisse!!

Vi var hos Josefine,Patric och lilla ebba igår. En super mysig dag med massa lek, prat,fika och mat!
Ebba och Nova var så söta tillsammans!! Nova är ju ganska vild,högljud och är helt oblyg medans ebba är ganska lugn och lite blyg. Så när nova "hojta" till som hon brukar blev ebba jätte rädd och börja gråta ett x-antal gånger. Stackars ebba! Men hon blev van till slut och dom lekte hej vilt sen. :)
3 katter har dom oxå, Nova älskar katter!! Mamma och pappa har 2 kissar hemma, Pepsi och Lexus (mina föredetta katter) Och hon blir helt lyrisk när hon får se detta underbara djur. (även jag är kattfanatiker)

Men plöstligt när hon såg katterna hemma hos jossan och patric sa hon,kisse!
men mera.. "Kiitsche" och "kitte"
Så söt mina lilla tjej!

Vi ska skaffa en katt sen, men jag vill inte ha en vanlig bondkatt utan vill ha en skogis, angora eller birma! :)

Min fina lexus när han var bebis :)
Skogis/Chincillaperser

Idag är det måndag igen men jag tror hela tiden att det är söndag!!
Jag ska ju faktiskt jobba idag!! :) Fast kväll. Och i morgon kväll, sen ledig 3 dar. Wiie!

Nu dags för lite frulle med la familia, sola kanske? Sen ladda inför jobb.

Puss

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0