Intervju

Ni kan inte ana så trött jag är, jag har knappt varit ute på nätet på hela veckan.
Jag jobbar så det står härliga till..Från förra måndagen tills i morgon med någon dags ledighet. Men i morgon jobbar jag till 1 sen ledig heela helgen. So sweet! Då ska jag umgås MASSOR med min familj, saknar dom om dagarna! Men oj så mysigt det är att komma hem, nova tjuter av glädje, rusar fram till dörren och så busar man med henne och hon skrattar jätte mkt :) Hon somna nyss i min famn, lill gumman:)

I morgon ska min pojke på hockey med grabbarna, och jag träffar ev någon kompis och går ut och äter och ev tar mig ett glas! Får se hur trött jag är och hur mkt jag orkar, kanske blir hemma med min prinsessa och har fredagsmys ist:)

Intervju

I fredas blev jag ju uppringd av chefen på NIMA (neurointensiven) och fråga om jag var intresserad att börja jobba hos dom. Det kom som en chock då jag inte ens sökt en tjänst, utan hospiterat 1 dag där.
Så i tisdags var jag där på samtal och jag tyckte det gick bra, och chefen verka nöjd med det jag hade med att komma med. Alla var nyfikna, dom ringde t.om från jobbet och undra hur det har gått, och heeela onsdan och idag fråga dom om och om igen om ja skulle ta det. haha! så nyfikna! Jag har velat såå mkt, för jag stormtrivs på jobbet, det känns som jag aldrig varit borta! :)
Jag talade även med min chef om hur läget var och hon förstod och tyckte det var en stor chans för mig, trots att dom skulle sakna mig och hon sa att "stenhagen" finns alltid kvar, bara att söka dit igen om jag inte skulle trivas! :)
Men inget är ju klart, finns säkert fler som hon ringt och fått komma på intervju.


I morgon sa hon att hon skulle ringa och säga om jag fått det eller inte, så jag väntar med spänning!
Skulle jag inte få det skulle jag inte heller gå under, jag har ett jobb som jag trivs och det kommer nog fler chanser, men att få utveklas och prova på något nytt tackar man ju inte nej till!:)

Farbror jeppe fyllde 20 igår, system-myndig! Så vi var till jens far och fika!
Jag är såå trött om kvällarna, börjar kännas att man behöver lite ledighet och sovmorgon!
Jens föreslog fyrishov på lördag, lät inte helt fel!

Btw.. förra lördag var super mega mysig. Jag och min kära var ute på Akropolis och åt 3 rätter.

*Vitlöksbröd
*Filé mingon
*Glass med hjortron

sen

bio på det med snacks och cola.
Så himla mysigt var det!!! :)

Nej, nu ska jag fortsätta äta morötter med chili dipp och se en film med mina underbara.
Snart helg!!! :D

Puss

 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0