Fredag - Nu slår vi klackarna i taket!

Åt helvette med nyår, en dag som kan glömmas bort för vår del. Magsjuka och jävliga!
Som kompensation slår vi till med fest här hemma hos oss ikväl!! Dom senaste festerna har blivit väldigt lyckadade  med mycket folk,dans,skratt och en del alkohol intag! så jag hoppas det blir en favorit i repris ikväll ;) Mina fina vackra tjejor kommer oxå, ingen nämnd och ingen glömd! <3<3

Dagarna seriöst spriiiiinger förbi.

Vi har gjort hur mycket som helst och det gillar jag! Dom som känner mig vet att jag har sjukt svårt att sitta still. Vill att det ska hända saker nästan hela tiden :)

I onsdags var vi i Sthlm och tog bort stygen, aoooch!! Han röck och slet, "dom sitter lité fast" sa kirurgen. Tro faan det!!
Efter det kika vi på stan och vi hamna på en underklädesbutik Gustaf Mellbin. Blev helt kär i alla kläder, men hallå kom och hjälp mig så dyrt!! Jag handla faktiskt ett plagg och dom slog in det så fint i rosa silkespapper med ett guld "klistermärke" och la det i världens snoffsigaste kasse. Lyx kände jag då!
Under tiden bestämde vi för att vara lite kulturella och besökte Natoriska Riksmuseét. Nova var för liten för cosmoNOVA. Som vi hade tänkte gå på. Men museet var spännde och vi hade det riktigt roligt och mysigt. Vilken atmosvär! Jens gick och tjatade om sina knubbsälar som han tycker så mkt om. Sälar fick vi se men inga knubbisar. Och jag fck se mina pingviner ^^ (uppstoppade,konstgjorda) då alltså.
Stora dinosarier,mammutar och apor. Ja det fanns hur mkt som helst att kolla på, en jävligt dyr middag blev det oxå.



Igår var vi och hämta en fin liten bäddasoffa i uppsala till gästrummet. Så nu slipper gästerna sova på soffan hedanefter ;) Billigt och bra blev det.

Mamma ringde tidigare och påminde om julgransplundringen i ekeby bygdegård. Stressade som vi var åkte vi direkt dit. Herreguud så mkt barn det var, och alla var helt vilda och uppspelta! Dans runt julgranen, fiskdamm,underhållning och trollkarl var några av aktiviteterna!! Mamma och pappa spelade och sken som 2 solar när dom såg att vi kom! Och medans päronen spelade och underhöll så stod nova och dansade och vinkade till dom heela tiden. Hon blir så glad när hon får se och vara med mormor och morfar. Bättre lek kompisar kan hon inte få ;) Jens lovade att nästa år skulle han dansa med nova kring granen, får se om han håller det. Kamera medtages! ;)

Nu, dags för frukost! Sen städa och dona det sista, vidare in till stan och handla.

Hoppas på en hel kul kväll!!! Längtar!!

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0