3 månader

Idag går jens på pappaledighet. Det är efterlängtat kan jag säga! Vi är nog lika glada båda två. 3 Månader ska han vara hemma med nova. Underbart och mysigt säger jag! Han tyckte det va så himla skönt att jobba sitt sista pass igår kväll och veta att han får vara ledig ett bra tag fram över! När han kom hem igår var han så glad när han kom hem, vi myste ner oss ordentligt i soffan med ostbågar och kexchoklad. Lite tända ljus och kolla på Eclipse. Jag somna i hans famn efter halva filmen. Jag bara ÄLSKAR att somna i hans famn. Måste ju betyda att man trivs ganska bra? :)

Jag är sjuksrkiven to.m nästa måndag. Så vi får en vecka tillsammans nu hela familjen! Vad ska man hitta på för kul då tro? :)

På Onsdag ska vi tillbaka till kliniken i sthlm och ta bort stygn! Hoppas det inte gör ont!! Men det ska det väl inte göra får jag hoppas. Ska bli "intressant" på något sätt att komma tillbaka :)

Funderar på om man kan hitta på något trevligt att göra efteråt i sthlm, med familjen. 
Tips på aktiviteter någon? :)

Idag fick jag min sjukskrivning på posten, en stämpel hade glömt att stämplats på så jag vat tvungen att skicka tillbaka sjukskrivningen till min läkare, och det har tagit evigheter att få tillbaka den!! Min chef måste ju ha den och fk. Så jag har ju inte ens fått några pengar därifrån än, värdelöst!!
Men idag ska vi åka till mitt jobb och lämna sjukintyget. Svänger nog in på min avdelning och hälsar på, annat vore ju taskigt ;)
Sen ska vi ta en fika på stan med nathalie, daniel och sylvester! Ska bli trevligt! :)

Jag är osäker på vart jag ska börja träna.
Har ju vänner på lite olika ställen men vet inte vad jag ska välja.
Sats, nautilus eller friskis?

På friskis har jag mycket vänner, släktingar och min bror och hans sambo!
På sats har jag oxå vänner. och på nautilus har jag en bra tjejkompis som är personlig tränare där! :)
Men sats har jag fått det bästa uppfattningen om då jag själv provat på att gymma några gånger där.

Jag har nog inte berättat att nova kan dansa! Så fort man sätter på musik så står hon och gungar och viftar på händerna :) Så söt!

Puss!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0