Så sjukt..

TRÖTT!! Jag sitter på jobbet och har rast, mina ögon går i kors, så trött är jag!
Jobbat hela veckan,helgen och i morgon. bra gjort!;)

Tur att jag har min Snowi bowi som livar upp mig annars gade jag haft svårt att hålla ögonen öppna.
Galen tjej det där! ;)

Mysig vecka med familjen har jag haft.. Vi har varit i stan och handlat, ätit middag, hälsat på jens kusinbarn på barnsjukhuset, spelat tv (spel boomberman) mitt favvospel på ps2! Jag tycker det är så jävla kul!! Typ det enda spelet jag kan spela, andra blir jag bara rädd för och får mardrömmar. It´s true!  :)

I fredags var det mysdag hela dagen, vi rensa och gjorde fint i min garderob,städa ur hela förrådet,lagade världens godaste tacos,myste med nova,lekte och mumsa i oss ost och kex till en bra film! Lovely!

Igår jobbade jag till 3, sen kom jens och hämta mig, hem och gjorde ordning mig till sebbes 20 års fest. Dit och och käka, drack något glas vin och hade det dunder trevligt, min sara fyllde även 21 och jag hade lovat henne hundra ggr om att försöka komma, även om det bara var 5 minuter. Så vi gled vidare dit en liten stund, sen hem igen och sova. Och idag var det dags för jobb igen! Puuuh! Vilken helg! När jag kommer hem idag ska jag klä på mig mjukisar, läsa min oöppnade tidning, ha en ansiktsmask,mysa ner med med familjen i soffan och äta godis till en bra film! BRA SÖNDAG!

Snowi kom precis in och prata en massa strunt, så jag bad henne att gå för jag orkade inte lyssna!!!
Sorry babe ;) lova ya! Men men.. back to work! min rast e slut. Tror jag ska kasta en stor FET snöboll i ansikte på henne! Lite kul måste man få ha! Btw.. mina kollagor e sexgalningar.. Det har jag fått bekräftat idag! USSCH!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0