Lycka <3 & Olycka på 288:an..

Tillbaks till jobbet igen, i morse gick ögonen i kors. Blivit van att kunna sova till 9 iaf! Men när ja kom till jobbet var jag pigg som en lärka igen. Kära återseenden av mina goa kamrater! Fick ett mess igår av jenny att jag var saknad, alltid lika kul höra och alltid lika tråkigt när man tänker på att man snart ska lämna gänget.

När jag åkte bussen hem från jobbet stod det en ambulans hellikopter ca 4 bilar mellan oss, poliser över allt och det kom en polis som sa att vi skulle få stå en halvtimme minst. Alla var nyfikna, satt och kolla och mobilerna ringde för fullt. Jens sa att han ville hämta mig men ja viste inte hur ja skulle komma förbi, var ju skog och hög snö. Jag vill ju inte traska rakt igenom allt och det hade jag nog inte fått. Jag träffa en malin på bussen och hon sa även att hennes mor skulle komma och hämta henne så hon ville oxå ta sig igenom! Med klumpen i halsen hoppa vi av bussen och hoppas få ta oss igenom, vi gick först fram till polisen som såg sten allvarligt ut, vi fick gå runt en liten bit in i "skogen" i snön, vi löd och traska på.. kom upp på stora vägen igen och där fick jag se en ligga på marken framför en plogbil, med massa filtar å grejer över sig.. usch :( En låg i hellikoptern, å sen trodde vi en låg i en ambulans! SÅ HEMSKT! Vi sa det.. det där är säkert ens pappas som ligger där.. Det såg inte bra ut..Sen blev vi stoppade av poliser igen som fråga vad vi hade sätt och OM vi hade sätt något. Men vi ruskade nervöst på huvudet och sa att vi inte sagt någonting. Dom som inte visste att vi hade schuss längre fram trodde nog att vi bara var nyfikna :( Skulle helst sluppit sätt det. Jag håller tummar och tår att dom är vid liv..Och att dom klarar sig igenom detta.

Jag fick schuss hem av malins mamma, och när jag kom hem förvandlades genast allt till Lycka! Min andra hälft kom fram till dörren och berättat hur mycket dom saknat mig idag, och sen fick jag en stor bukett röda rosor!!



Det gulligast av allt var att det kom tårar från hans fina ögonen när han sa hur mycket han älska mig.

Det är kärlek det!


Älskar Dig Jens!
Jag är så lycklig att det är du ingen annan som jag valt att bilda familj med.
En super pappa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0