Här kommer alla känslorna på en och samma gång..

Jag är glad,sprallig,nervös,besviken på mig själv,kär och sist men inte minst otroligt lycklig!


En förklaring på det hela? Ganska logiskt..


Glad,sparllig,kär och lycklig - Har man en fantastisk familj kan man ju inte va annat..eller hur? :)


Jag börjat nytt jobb på måndag.. nervositeten börjar slå in. Men jag tycker det ska bli himla roligt!
Mest att få den här känslan.. - Jag klarar det här! Jag kan om jag vill!


Jag är ledig nu i 3 dar. Så skönt så ni kan inte ana. Jag tror jag har kraftig brist av järn eller annat. Även fast jag är pigg å glad så hänger ögonen ner i knäväcken.. jag går in en dimma. Visst jag har jobbat jävligt mycket.. så jag tänkte att de måste vara de! Men njaa.. känner att något i kroppen saknas. Tips på bra "uppigande" tillskott? :)

Jens, my love. Har en överraskning åt mig på fredag.. Vad det är? Det har jag ingen aning om! Men jag väntar med spänning som en litet barn på julafton.

Jag fyller ååååår på måndag!! iiiih.... :D
Jag tycker om att fylla år.. inte minst för min egen del utan för att även MIN MAMMA oxå fyller år.. på samma dag! Dagen blir så speciell på något sätt, kul att både få ge och ta! :)

I morgon.. då ni! Ska lilla anna på ansiktsbehandlig. Jag har tänkt tanken hundra gånger om men har alltid hejdat mig.. det kostar ju en hel del! Less på alla 20 kronors ansiktsmaskern osv. Behöver få rengöra hyn ordentligt.. med ånga, peeling, massage och krämer. Dom kommer troligen säga att jag borde gå varannan vecka eller så. Men jaa.. beror ju helt på priset. Men underbart härligt ska det bli!
Kunna få unna sig lite LYX :)

Besviken på mig själv är att jag för att ja inte åkte på APTmöte idag, jag skulle bjuda på "avskedsfika" och säga hej då till mina goa arbetskamrater som jag inte hinner träffa på lördag då jag jobbar! Men jag mådde inte bra inatt,världens magkniiip, så jag ringde min samordnare och fick tjänstledigt idag.
Fick meddelande av jenny där hon undra var jag var och att alla fråga efter mig. Så FÖRLÅT alla!
Får komma och hälsa på SNART! <3

Nej.. nu dags för soffmys med J! Min söta tjej sover för natten.



4 dagar gammal.

vår prinsessa. Sötare bebis får man leta efter!
Snart blir du 1 år min kära dotter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0