En helg full av festligheter

Lördag- Ledig - Love it!


Jag kan knappt tro det, jag är ledig! Inge j
obb, inge gå upp klockan fem! Hur underbart är inte det!
Jag vakna upp i morse och verkligen njööt av att ligga i sängen och slippa känna pressen att man MÅSTE gå upp! Kolla på klockan.. 7!!! Klockanjäveln var inte mer!! Fan.. måste somna om, jag har ju försjutton sovmorgon! Och nova sov som en stock. Men neej, låg tätt tätt intill jens..frös som en galning då han vridigt ner värmen, har jätte varmt å skönt här hemma! Men elräkningen ligger på 5000:- i månaden oxå. Jag har nästan legat PÅ honom hela natten och så fort han rört sig så har jag sagt.. jens, jag fryyyser! Så han får nog snällt vrida upp värmen idag igen ;-) Men jag kan inte klaga på att ligga under samma täcke, tätt tätt för att få lite närhet och värme. Ska nog köpa ett BAOTA täcke så vi kan ligga under samma täcke hela tiden :-D

Igår kväll var det födelsedagsfirande igen. Denna gång var det jens kusiner. Sara och Timmy som fyllde 18 och 20! Himla mkt folk var det och dom hade satt upp jätte fina facklor längs den lilla vägen upp till dom. Super vackert var det! Det bjöd på smörgåstårta,suuuuupergod, och en slags maräng tårta som var 2 die 4! Bad om receptet, tänkte ev ha det på novas 1 års kalas!

Nova liva upp stämningen ordentligt,som vanligt!!, orädd och oblyg! Lekte och busa med alla, Dansade och klappade händer så fort någon sa åt henne! Kamrerna gick i ett och ja.. Hon stortrivdes.. det märktes! :)

Idag ska vi på barnloppis i fyrispark.. så jag har längtat! Har hört mycket bra om det men har aldrig kunnat gått!! Ha jobbat varje gång eller så har vi haft annat för oss. Så jag hoppas på att fynda en del till min lilla tjej!
Sen bär det av hemmåt igen, snygga till sig, mina päron kommer och hämtar oss för då bär det av till Kista för stor partaj!! Mat underhållning och fest! + Träffa nästan hela släkten på mammas sida och alla mina syskon + respektive! Kommer bli kanonkul tror jag! Nova får stanna hemma med sin farmor, det är 18 års gräns nämnligen! ;-)

Nu dags för frulle med familjen sen är det bara att brumma iväg in till stan.

Puss&Kram hela daan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0