Alla <3 Dag!

Glad alla hjärtans dag på er mina kära läsare! :)
Hoppas ni får en supermysig dag, och att era (ni som har) käraste visar er en extra omtanke :)
Eller vänner och familj, dom som betyder något!
Jag skulle jobbat kväll, men hoppade in för en tjej som var sjuk. Så jag var superglad i morse, trots att det var -21 och trodde jag skulle förvandlas till en snögubbe! Slutade tidigt och åkte ner på stan och handla lite presenter till min älskling!

Mysigt att komma hem till familjen, en stunds vila och en låååång varm dusch har jag tagit. Jens är nere på ICA och handlar ingredienser till kyckling gratängen. Ska bli MUMS! Sen blir det väl någon efterrätt och chips. Aj lajk.
Köpte en ansiktsmask till oss (haha) den ska han minsan ha på sig! Tänkte slå på lite lugn musik, 150 värmeljus och bara mysa när nova somnat. Och inte minst är man ledig i morgon! Ååh.. :)

I morgon blir vår tös hela 11 månader, 1 månad kvar till hon fyller 1. Då måste vi ju slå till med kalas! :)
Sen ska hon till TANDLÄKAREN i morgon oxå, lite kul tycker vi och undrar hur sjutton det det ska gå? Hon öppnar ju gärna inte frivilligt munnen, förutom när det gäller mat! ;)

Dags för matlagning!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0