Veckans och helgens bravader!

Förrra veckan var så fullspäckad att jag inte hann/orkade blogga.

Jag var på disco dance som var grymt kul! Svårt som f*n. Man kände sig lite små löjlig först! Men sen började det släppa =) Och man lärde sig mer och mer.. stretcha och situps fick med gör med. massor! Sen på vägen hem var jag så trött så jag hoppa av bussen vid tuna vägskäl... jippie..!! Ringer jens i ren panik.. hämta meeeej! Eftersom dom var hos henke så skrattar grabbarna hej vilt.. Jag bjuder på det! =)

Sen har jag varit hos BM avsluta min journal och snacka preventiv medel. Man kände sig som "ung" igen.. haha ;)
Roliga var att hon var Jens gamla arbetskollega på ackis. Kändes lite werdoo först. Men det gick bara bra =)

Torsdagen hade jag sån träningvärk som hette duga och MIGRÄN! Fy faan.. jens sa att andra dagen brukar va värst. Tro faaan det!! Jag kunde knappt gå. ALLT gjorde ont och huvudvärk till tusen. Såg nästan stjärnor!

Var nästan gråtfärdig.. Sen skicka jens att han skulle komma hem tidigare. LYCKA! när han kom hem tog jag migrän tablett och sov jag i flera timmar. SKÖÖNT! Skulle haft främmande på kvällen men sa ifrån det.

På fredag var det fullkaruscha här hemma.. Jag städa,tvätta,städa,tvätta,böt blöjor,mata bäbis och underhöll bäbis!

När jens och joel (våran andra hälft numera) ;) kom hem drog vi till baren och käka. jag tog avocado sallad och vatten. duktigt tycker jag.. *nickar* Har börjat kört att vi får endast äta "onyttigt" med det menar jag typ godis,läsk,glass osv en gång i veckan!! Det är fan tufft alltså. Jag äter inte mycket annars heller det slinker gärna ner en och en annan kaka ibland! Måste bli ett slut på det nu!

Men ja.. över till det stora hela! FEEEEST hade vi i fredags ja. Och 17 var kul det var. Mycket folk.. var en 30-35 pers. Om inte mer! Räkna aldrig men alla som i princip tackat ja kom.. + massa massa mer. Och oinbjuda ;) Men det gick bra. Tror dom flesta hade kul! Jag var full som en kastrull. Fattar inte hur? Jag drack ju BARA 2 glas vin å två cider. Jag står fast vid det! Men ingen tror på mej? ;) To.m mina tjejer från stan kom. Blev sååå glad!
Många av mina tjejkompisar som inte kunde ändå. Dom jobba,var bortbjuda eller bodde typ i haparanda.. nästan ;)  Kunde inte räknat med annat då vi skicka inbjudan 2 dar före kalaset. Är man impulsiv så är man! :) Men kul var det. Och fick mycket fina presenter,vin och blommor! Man kände verkligen att nästan sin hela vännkrets var där. Dunder!

Lördan ja.. inte lika kul. USCHA.. jocke å ronja sov kvar å när vi kom ner på morgonen hade dom i pricip städat upp allt. Duktiga människor <3 Jag mådde piss å pyton, det gjorde alla förutom jocke! Vi försökte äta frukost. Gick inte såå bra som jag hade hoppats! Men jag slängde mig i duschen typ 45 min. Jens å jeppe drog in till stan å handla må bra piller till mej. Sen blev det mera sova. Och sen var det bara tagga till för 80 års kalas. Tack gode gud för att jag mådde skapligt! För j*drans med mat det var. Ruskigt gott. Det ända vi hade ätit på hela dagen ;) Mycket trevligt och mycket folk. Och alla ville hålla i nova. Rätt skönt! Jag var så trött ändå så! =)

Och igår då.. Så städa vi,sov, mös, och blev bjudna på middag hos svärmor. Någon slags kantarell gryta med fläskfile. Galet gott! Och hon hade köpt min favvoglass. Winernougat.
Några kanske vet att det var ju min favvoglass när jag var gravid? Då kom hon jämt ner med den. Hon visste hur hon skulle uppmuntra mej ^^,

Idag skulle jag åkt till stenis (mitt jobb) med jenny för å hälsa på. Chefen hade tydligen sagt till en annan jobbarkompis till mej (även jens kusin) att jag skulle komma på onsdag å hälsa på! Helt ovetandes var jag.. ^^,
Men precis nu skicka jenny att hon var helt sänkt av sin förkylning.  Så vi skulle ta det en annan gång i veckan!
Lika bra det.. för kolla ut lixom?? Inte toppen väder direkt.. Så jag och nova blir hemma. Lika bra det. Och nova blir nog väldigt nöjd ^^,

I morgon är det discodance igen. Det är bara ett problem. det är lite dyyrt! Iaf nu i dessa lägen. Så jag får se hur jag gör.. Men jag vill gåå...!! Kanske plockar av mina sparkonton.. Det visar sig i morgon hur jag känner.

NU dags för frulle! Hoppas ni inte somna ^^,

Kramiiz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0